شکستن بت دموکراسی

(وَإِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَن سَبِیلِ اللّهِ) الانعام / 116

شکستن بت دموکراسی

(وَإِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَن سَبِیلِ اللّهِ) الانعام / 116

بهار عرب و رسوا شدن دموکراسی

([BBC روابط قذافی با بریطانیا]) 

 

سال جاری (2011) سال انقلاب‌های مردمی علیه دیکتاتورهای حاکم بر کشورهایشان بود تا بحال یکی فراری و دیگری زندانی و آن یکی زخمی و این آخری کشته شد [بن علی ، مبارک ، علی عبد الله صالح ، قذافی ]. یادم هست یک بار با یکی از نزدیکترین همکلاسی‌هایم سر اسلام و غیر اسلام در دوران دبیرستان بحثمان شد .......

بهار عرب و رسوا شدن دموکراسی

 ([BBC روابط قذافی با بریطانیا]) 

سال جاری (2011) سال انقلاب‌های مردمی علیه دیکتاتورهای حاکم بر کشورهایشان بود تا بحال یکی فراری و دیگری زندانی و آن یکی زخمی و این آخری کشته شد [بن علی ، مبارک ، علی عبد الله صالح ، قذافی ]. یادم هست یک بار با یکی از نزدیکترین همکلاسی‌هایم سر اسلام و غیر اسلام در دوران دبیرستان بحثمان شد یکی از سؤالات او این بود چرا همه کشورهای اسلامی پادشاه دارند؟ اما در کشورهای غیر مسلمان دموکراسی بر قرار است؟ [ خلاصه مقصودش این بود چرا بر کشورهای اسلامی دیکتاتوری و بر کشورهای غربی غیر مسلمان آزادی حاکم است؟ ] متأسفانه آن زمان بدلیل کم سن وسالی و عدم آگاهی و تجربه جوابی نداشم بدم اما می دانستم حق با من است؟ بعد از سال‌ها و باز شدن گوش و چشمم جواب را یافتم که امروز در بهار دنیای عرب هر روز شاهد برملا شدن گوشه ای از این حقیقت هستیم که سران این حکومت‌های دیکتاتوری که خونریزترین و جنایتکارترین حکومت‌های تاریخ بوده و به نحوی روی فرعون و نمرود را نیز سفید کرده‌اند، مستقیما مزدور و دست نشانده و نوکر حلقه بگوش کشورهای دموکراتیک و دموکراسی پرور بوده‌اند؟؟؟؟!!!!

امشب نیز با دیدن برنامه پانوراما در شبکه بی بی سی فارسی یاد ضرب المثل خودمان افتادم که « عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد ».

در این فیلم مستند رابطه دیکتاتور مجنون لیبی با حکومت منفور انگلیس ـ یکی از مدعیان آزادی و حقوق بشر و دموکراسی ـ از شبکه خودشان پخش شد که از همکاری سرویس‌های جاسوسی انگلیس و دستگاه جاسوسی لیبی در دستگیری و شکنجه افراد بی گناه زیر نظر آنها سخن می گوید قبلا نیز سایت ویکیلیکس از دست داشتن آمریکا در دستگیری عبد الحکیم بلحاج فرمانده نظامی انقلابیون طرابلس و شکنجه او در زندان قذافی زیر نظر سازمان سیا، پرده برداشته بود.

اکنون این مدرک مستند دست داشتن مدعیان دموکراسی پوشالی را حتما دانلود کنید و ببینید.

از اینحا دانلود کنید  (53.8MB)

و  

 ازاینجا در سایت آپارات از آن دیدن کنید

 

منبع : وبلاگ شکستن بت دموکراسی 

www.antidemocracy.blogfa.com

www.antidemocracy.mihanblog.com

www.antidemocracy.vcp.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد