شکستن بت دموکراسی

(وَإِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَن سَبِیلِ اللّهِ) الانعام / 116

شکستن بت دموکراسی

(وَإِن تُطِعْ أَکْثَرَ مَن فِی الأَرْضِ یُضِلُّوکَ عَن سَبِیلِ اللّهِ) الانعام / 116

از دمکراسی عراق تا خشکسالی سومالی!!

مقالهای که در پیشرو دارید گوشهای از مکر و حیلهها و اهداف پشت پرده کمکهای به ظاهر  انسان دوستانه و دفاع از حقوق بشر و باقی شعارهای توخالی غرب به خصوص آمریکا را آشکار نموده تا هر آن کس که چشم بینا و گوش شنوا دارد ، دیگر در این دامها و فریب آنها نیفتد.

توجه : هر چند ممکن است برخی از دیدگاههای نویسنده مطابق میل ما نباشد اما حتما بخوانید، تفکر کنید، یک مقدار مغز آک بند خود را به زحمت انداخته خود فکر کنیم و بیندیشیم و حق و ناحق را از هم جدا کنیم. ......

از دمکراسی عراق تا خشکسالی سومالی!!

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین و صلى الله على سیدنا محمد وعلى آله وصحبه أجمعین

همه آن جنگ و درگیری­های مسلحانه لشکریان و سپاهیان صلیبی برای اشغال سرزمین
های اسلامی، صلیبیون را به این باور و قناعت رسانید که جنگ و اشغال مستقیم سرزمین­های اسلامی برایشان بسیار پر هزینه و گران تمام می­شود. این مسئله آنها را سوق داد به مطرح کردن بهانه­هایی برای عذر و توجیه وارد شدن به سرزمینهای اسلامی و استتار و پوششی بر اشغالگری­هایشان.

دیروز آمریکا به بهانه نشر دمکراسی، عراق را به اشغال در آورد و ویرانی، قتل و کشتار و هتک حرمت مقدسات و تجاوز به ناموس را منتشر کرد. و ثروت و منابع عراق را غارت کرد و فساد و تباهی را در آنجا گسترش داد.

***

و امروز همان صلیبیون به همان طریق سعی دارند برای محاصره مجاهدان «جنبش شباب المجاهدین» به بهانه کمک و یاری رساندن به آسیب دیدگان از خشک سالی و مبارزه با گرسنگی، وارد کشور سومالی شوند.
اما در حقیقت، این صلیبیون هیچ رحم و شفقتی در قلبشان نسبت به جامعه اسلامی ندارند. بلکه خوشحال می­شوند وقتی که می­بینند نه ده­ها و صدها بلکه هزاران و میلون
ها تن از مسلمانان از بین می­روند و کشته می­شوند. خداوند متعال می­فرماید:

«إِن تَمْسَسْکُمْ حَسَنَةٌ تَسُؤْهُمْ وَ إِن تُصِبْکُمْ سَیِّئَةٌ یَفْرَحُواْ بِهَا» آل عمران 120
«اگر خیری (نیکی) به شما دست دهد (و نعمتی بهره شما گردد) ناراحت می‌شوند، و اگر به شما بدی برسد، شادمان می‌گردند.»

همین غربیهایی که سازمانهای امداد و گروههای بشر دوستانه را حمایت می­کند همانهایی هستند که سرزمینهای اسلامی را اشغال کردند. و به کشتار و قتل و عام مسلمانان پرداختند. به ناموس مسلمانان تجاوز کردند و اموال مسلمانان را غارت کردند.   
اگر در قلب اینها رحم و شفقتی نسبت به مسلمانان وجود دارد پس چرا این رحم و شفقت نسبت به فلسطینیانی که از بلا و مصیبت اشغال توسط یهودیانِ مورد حمایت صلیبیون رنج می­برند، دیده نمی
شود؟
پس چرا رحم و شفقت­شان در عراقی که فساد را در آن منتشر کردند و قتل و کشتار و ویرانی به بار آوردند، دیده نشد!؟
پس کجاست آن رحم و شفقت­شان در افغانستانی که همه نیرو و قدرت و مردان جنگیشان را برعلیه آن جمع کردند و به آن حمله
ور شدند و آبادی
هایش را ویران کردند و کوچک و بزرگ، مرد و زن، همه را به قتل رساندند!؟
پس کجاست آن رحم و شفقتشان نسبت به مسلمانان چچن، که هر روز توسط دولت روسیه ـ آن هم در سایه سکوت معنادار کشورهای جهان ـ ذبح می­شوند و به قتل می­رسند؟
پس این احساس ظریف و حساس غرب کجا بود هنگامی که تمدن سرخپوستان را از بین می­برد و بمب اتمی بر سر مردم ژاپن منفجر می­کرد؟

آیا رحم و شفقت این صلیبیون نسبت به مسلمانان در سومالی از مجاهدان «جنبش شباب المجاهدین» که از فرزندان همین مردم و برادر دینیشان هستند، بیشتر است؟
همین جهان غرب است که عامل تمام مصیبت
های جهان اسلام است و همین­ها عامل مستقیم تمام بدبختی­ها و گرفتاری
های هستند که امروزه مسلمانان را احاطه کرده و از آن رنج می­برند.
زیباترین و بهترین روز برای مسلمانان روزی است که این جهان غرب دیار اسلام را ترک کنند و مسلمانان را به حال خودشان بگذارند.

اگر این صلیبیان در خیرخواهیشان در حق مردم سومالی صادقند ـ که این چنین نیست ـ پس در امور داخلی مردم سومالی دخالت نکنند و از حمایت "شیخ شریف" مزدور دست بکشند.
براستی که وصف حال غرب چنین است که گفته شده: «
در خیرش خیری نیست و از شرش نجاتی نیست.
»
انسان غربی بصورت کلی و عام، فردی مادی
گرا و مصلحت طلب است .. با چیزی جز گرفتن، آشنا نیست و هنگامی که دستش را دراز می­کند، برای گرفتن دست دراز می­کند نه برای بخشیدن ..!
بی­شک دولت­های غربی که امروز به عنوان کمک و یاری به کشورهای فقیر در جهان اسلام کمک مالی می­کنند، چندین برابر این اموال را توسط معاملات مشکوک و رشوه دادن به حکومت و مسئولان بلند پایه آن که غرب را قادر به اختلاس و بالا کشیدن ثروت این کشورها مـی­کند، بدست مـی­آورد.
[1]
آری اینها هیچ چیز را بی­بها و مجانی نمی­بخشند، بلکه از فقر و گرسنگی و بیماری مردم برای رسیدن به اهدافشان استفاده می­کنند و به زبان حالشان می­گویند: مسیحی شو تا به تو ببخشم!!
دولتهای صلیبی سعی می­کنند به هر بهانه­ای که ممکن است، وارد زمین
هایی تحت سیطره «جنبش شباب المجاهدین» شوند. و امروز، در خشکسالی که منطقه شاخ آفریقا را فراگرفته است، فرصت طلایی را که این دولت­ها به دنبال آن بودند، ایجاد شده است. و این بهانه­ای مقبول و پوششی مناسب است که هیچ ارتباطی با جنگ و مبارزه ندارد.
حال اینکه این بار اولی نیست که در کشور سومالی قحطی و خشکسالی روی می­دهد. و این سخنرانی­های حماسی و پر شور جهت مداخله و جلوگیری از قحطی و گرسنگی در سومالی از طرف غرب سابقه نداشته است مگر در این ایام که جنبش شباب المجاهدین بخش زیادی از مساحت کشور سومالی را تحت کنترل خود گرفته­اند.
از تمرکز امروز رسانه­های فراماسونی بر این قضیه، بوی مکر و نیرنگی به مشام می­رسد که ماهیت آن مطابق با همه مواضع و اهداف صلیبی غرب است.
اگر این جریانات واقعاً وابسته به کمک
های بشر دوستانه و جدای از هرگونه برنامه سیاسی می­باشد پس چرا این سازمانها با برخی از مؤسسات خیریه­ی اسلامی که جنبش شباب المجاهدین همکاری با آنها را رد نکرده است، همکاری نمی­کنند.

***

براستی که برادرانمان در "جنبش شباب المجاهدین" ـ به بهترین شیوه ـ نقش پلید این مؤسسات برای از بین بردن کشاورزی در سومالی را کشف کردند. این مؤسسات با توزیع کمک­های رایگان در بین مردم، همزمان با فصل برداشت محصولات کشاوزی، منجر به پایین آمدن قیمت محصولات و نهایتاً باعث ورشکستگی کشاورزان و کناره­گیری آنان از کشاورزی می­شدند.
مضاف بر اینکه، کمک
هایی که از سوی این مؤسسات و نهادها در بین مردم به صورت رایگان توزیع می­شد غالباً فاسد، تاریخ گذشته و غیر قابل استفاده بودند.
و این نقشه­های شوم تنها منتهی به سازمان
های امدادیشان نیست بلکه این رفتار همه نهادهای غربی است که در جهان اسلام فعالیت می­کنند. از جمله سازمان
های بین المللی همچون یونسکو و یا سازمان بهداشت جهانی و ...
و بارها این موضوع در کشورهای زیادی روشن شده است که، واکسن­هایی را که سازمان بهداشت جهانی برای مبارزه با بعضی از بیماری
ها به این کشورها فرستاده است در حقیقت چیزی جز آزمایشی برای کشف داروهای جدید نبوده است.
همچنین تمام تلاش­های این سازمان برای مبارزه با بیماری­های اپیدمی و همه­گیر به خاطر حرص و طمع آنها برای سلامتی کشورهای جهان سوم نیست. بلکه این تلاش­ها من باب حمایت از کشورهای غربی و جلوگیری از سرایت این نوع بیماری­ها به کشورهای غربی است.
برادرانمان در جنبش شباب المجاهدین به خوبی این مؤسسات و سازمانهای خرابکار صلیبی، تحت پوشش و پرچم امداد را طرد نمودند.
و این همان اسلوب و روشی است که باید همیشه در رابطه با غرب داشته باشم.
همیشه حتی در برخورد با مؤسسات رسمی بین المللی، باید محتاط بود زیرا اینگونه سازمان
ها و مؤسسات هیچ عملی را جز در جهت منافع غرب و تحقق برنامـه­های و رسیدن به اهـداف آنان انجام نمی­دهند.
و اینها همه مثال
های است مصداق بر این فرموده خداوند متعال:
«
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ لاَ یَأْلُونَکُمْ خَبَالاً وَدُّواْ مَا عَنِتُّمْ قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاء مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الآیَاتِ إِن کُنتُمْ تَعْقِلُونَ
» آل عمران 118

«ای کسانی که ایمان آورده‌اید! از غیر خود محرم اسرار برنگزینید، آنان از هرگونه شر و فسادی در حق شما کوتاهی نمی‌کنند. آنان آرزوی رنج و زحمت شما را (در دل) دارند (و پیوسته در انتظار آنند. نشانه‌های) دشمنانگی از دهان آنان آشکار است، و آنچه در دل دارند بزرگتر است (از بدسگالی­هایی که ظاهر می‌سازند). ما نشانه‌هایی را برای شما بیان کردیم اگر اهل عقل و درایت هستید.»
امام حسن بصری در تفسیر این فرموده­ی پیامبر صلی الله علیه و سلم که فرموده­اند: «
لا تَسْتَضِیؤوا بِنَارِ الشِّرکِ
» یعنی «از آتش شرک روشنایی مجویی» فرموده است: یعنی در کارهایتان با مشرکین مشورت نکنید. سپس در ادامه در تصدیق آن این فرموده خداوند متعال رابیان کرده است که:
«
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ لاَ تَتَّخِذُواْ بِطَانَةً مِّن دُونِکُمْ
» آل عمران 118
«ای کسانی که ایمان آورده‌اید! از غیر خود محرم اسرار برنگزینید.»

اما کسی که به این مکاران و حیله­گران بزرگ حسن ظن داشته باشد. پس خیال پردازی، فریب خورده است. و نباید به لبخندهای فریبنده­شان اعتماد کرد.


والحمد لله رب العالمین
وصلی الله علی سیدنا محمد و علی آله و صحبه اجمعین


منبع : سایت تمکین

www.tammkeen.com

www.tammkeen.net



[1] - اگر اشتباه نکرده باشم در یک گزارش سازمان ملل آمده بود که قسمت عمده کمک‌های بین المللی به نیازمندان را کشورهای جهان سوم پرداخته و کشورهای ثروتمند و پیشرفته نقش بسیاری کمی در این موارد ایفا می‌کنند که با این همه ادعای حقوق بشر و ... بسیار جای تعجب و سؤال بر انگیز است!!؟؟

مؤلف: شیخ أبو منذر شنقیطی(حفظه الله)مترجم: ناصر شفیعی
اذا رایت نیوب اللیث بارزه  ***  فلا تظن ان اللیث یتسم
و اگر دندانهای شیر نمایان شد، گمان­ مبر که شیر درحال لبخند زدن است
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد